مبل لاولی بِد همان مبل تانترا است که برای اولین بار در امریکا طراحی و ساخته شد. این مبل مطابق با اصول ارگونومی جهت استراحت و رفع خستگی ناشی از کار و فعالیت روزانه و همچنین ایجاد فضایی متفاوت و ارتقاء روابط شویی طراحی شده است.
مبل لاولی بد برای انجام بیش از 55 پوزیشن رابطه جنسی طراحی شده تا با ایجاد تنوع و لذت بیشتر در روابط جنسی، موجب افزایش رضایت مندی جنسی زن و مرد و کیفیت زندگی آنها شود.
مبل " لاولی بد " بصورت کاملا” سفارشی با روکش هایی از جنس چرم یا پارچه با رنگ دلخواه مشتری ساخته می شود. بدنه مبل لاولی بد از جنس چوب است و دارای تشک نرم و استاندارد، روکش کاملا” یکدست و یکپارچه با دوخت بیس بالی می باشد.
وزن کم و قابلیت جابجایی آسان این مبل، این امکان را فراهم می کند که در محیط های مختلف نظیر اتاق خواب و نشیمن، تراس و استخر از آن استفاده کرد.

وب سایت باران مبل ,لاولی ,جنسی ,| ,روابط ,جنس ,مبل لاولی ,| مبل ,لاولی بد ,از جنس ,مبل تانترامنبع

نکاتی در مورد جا کفشی در خانه

هتل های لوکس و گران قیمت ایران را بشناسید

تزیین درب کمد دیواری و درب اتاق و حمام با آینه های زیبا

ساعت دیواری مدرن در دکوراسیون داخلی منازل مسکونی

روش های ساده تزیین چیدمان خانه با آینه های تزیینی بسیار شیک

روزنامه آلمانی: تنگه استراتژیک هرمز موضع ترامپ در قبال ایران را تضعیف کرده است

برچسب دیواری یا استیکر دیواری چیست؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

آپشن خودرو | گندم کار مرکز تخصصی آموزش سئو ، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ بصورت رایگا فروش فلزیاب اینوکر ( invoker ) به همراه تست در خاک Gift Cart Free اجناس فوق العاده گروه تولید محتوای الکترونیکی کتاب های آموزشی مدارس و دانشگاه ها:ساسویه اخبار سایت بلگ بیست کامل ترین سایت آهنگسازی و خوانندگی pforexcom دانلود برنامه اندروید و موبایل