نتایج جستجو برای عبارت :

مستند سرنگتی فصل 2 قسمت 6

اینجا دماوند است.! دهمین قسمت از مستند دماوند در دستان تو و در واقع قسمت آخر از فصل اول این مستند تقدیم تان می گردد. این قسمت: اینجا دماوند است.!
@Damava.کلیپ برتر بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
بچه ها دیروز تریلر مستند دید و آشنا شوید که چه حرف هایی در این مستند خواهد زده شد این قسمت اول مستند است در مورد موجودات ماقبل انسان چگونه خلق شدن انسان صحبت.هیراد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود قسمت 3 رالی ایرانی 2, دانلود قسمت سوم رالی ایرانی دو, دانلود قسمت 3 فصل دوم رالی ایرانی, دانلود قسمت سوم فصل دوم رالی ایرانی, دانلود قسمت سوم رئالیتی شو رالی ایرانی ۲, دانلود قسمت 3 سریال رالی ایرانی 2, دانلود قسمت 3 مسابقه رالی ایرانی 2, دانلود قسمت 3 مستند رالی ایرانی 2, دانلود قسمت سوم مستند مسابقه رالی ایرانی ۲, دانلود مسابقه رالی ایرانی 2 قسمت 3, دانلود مستند رالی ایرانی قسمت سوم, قسمت سوم سریال رالی ایرانی ۲, دانلود قسمت سوم رالی ایرانی 2,
مستند شکار - شکارچیان قطب - قسمت 2، در این قسمت از مستند شکار شما رو یا شکارچیان قطب آشنا می کنیم، از بین این حیوانات خرس قطبی یکی از شکارچیان قدرتمند قطب اس.نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند شکار - شکارچیان قطب - قسمت 3، در این قسمت از مستند شکار شما رو با بهترین و قدرتمند ترین شکارچیان قطب آشنا می کنیم، برای مشاهده ویدئو های کامل به کانال .تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در قسمت سوم استودیو مستند آقای پوروزیری در رابطه با جایگاه ارائه مستند و فیلمنامه در مستند برای ما خواهند گفت.
در کامنت به ما بگید که جایگاه فیلمنامه در فیل.جوانه کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند شکار - شکارچیان جنگل شمالی - قسمت 1/ در این قسمت از مستند شکار شما رو با زندگی حیواناتی که در زمستان و در قسمت شمالی جنگل مشغول به شکار هستند آشنا می ک.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
معرفی علیرضا امیری جهت پخش مستند کارمانیا (کرمان ) از شبکه مستند سیما که نسخه کامل مستند کرمان یا کارمانیا در چند قسمت در همین صفحه( آریومدیا ) وجود دارد ج. آوینا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
این قسمت: آب، خاک و خورشید این قسمت یکی از قسمت های مجموعه مستند " کارآوا " می باشد که به آوازهای مربوط به کارهای مرتبط با آب، خاک و خورشید می پردا.جاوید دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سومین قسمت از مجموعه مستند مثل خواهر
این مستند در خصوص ۴ همسر یک مرد ایرانی است که با صلح و صفا و در کنار هم زیر یک سقف و بصورت خواهرانه زندگی می کنند.سانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند شکار - شکارچیان قطب " نسخه کامل " - در این قسمت از مستند شکار نسخه کامل مستند شکارچیان قطب را مشاهده می کنید، امیدوارم از دیدن این مستند ها ل.نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند شکار قسمت اول
در تاریخ: ۱۸ مهر, ۱۳۹۵
مستند شکار قسمت اول
The Huntمستندی فوق العاده دیدنی از صحنه های حیات وحش که تا به حال ندیده اید. David Attenboroug.ارنواز دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند شکار - شکارچیان جنگل شمالی - قسمت 2، در این قسمت از مستند شکار شما رو با زندگی حیوانات و نوع شکار کردن آنها در جنگل شمالی آشنا می کنیم. ( همراه با دوبل.نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند شکار - شکارچیان جنگل شمالی - قسمت 3، در این قسمت از مستند شکار با شکارچیان جنگل شمالی و نوع زندگی حیوانات آن جنگل آشنا می کنیم که بسیار جالب و دیدنی اس.درسا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند روایت رهبری»، روایتی از وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت‌الله ‌ای به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران است. این مستند در سه قسمت تهیه و تولید شده است
لیمو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند روایت رهبری»، روایتی از وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت الله ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران است. این مستند در سه قسمت تهیه و تولید شده است
زهرا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود مستند سریالی سیاره ما با لینک مستقیم دانلود مستند سریالی Our Planet با زیرنویس فارسی قسمت 08(آخر) از فصل اول با زیرنویس فارسی قرار گرفت نام سریال : Our Planet ژانر (موضوع) : مستند امتیاز : 9.3 از 22,382 رای در سایت IMDb زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 محصول کشور: آمریکا ، […]
نوشته دانلود مستند سریالی Our Planet اولین بار در هکس دانلود پدیدار شد.بهداشت
دانلود مستند سریالی سیاره ما با لینک مستقیم دانلود مستند سریالی Our Planet با زیرنویس فارسی قسمت 04 از فصل اول با زیرنویس فارسی قرار گرفت نام سریال : Our Planet ژانر (موضوع) : مستند امتیاز : 9.3 از 22,382 رای در سایت IMDb زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 محصول کشور: آمریکا ، […]
نوشته دانلود مستند سریالی Our Planet اولین بار در هکس دانلود پدیدار شد.شب که میشه
مستند تحقیقی و پژوهشی پیرامون پروتکلهای صهیونیست در 50 قسمت توسط آستان قدس رضوی و با همکاری مؤسسه مطلع فجر صادق تولید شده است. این مستند بررسی حرکت نظام مند .نیکا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
این مجموعه مستند در هر قسمت با یک گربه سان بزرگ همراه شده و نحوه زندگی و شکار آنها را بررسی می کند، شما را به دیدن این مستند زیبا دعوت میکنم، درصورتی که به م.پروا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود موسیقی میباشد.
مستند دیدنی ایرانگرد - سری 2 قسمت 3
مستند ایرانگرد نگاهی متفاوت در معرفی طبیعت بکر شهرهای مختلف کشور و زندگی در میان عشایر و مردمان ییلاقی و غارنشین شهرها .آهو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند دیدنی ایرانگرد - سری 2 قسمت 2 .
جواد قارایی کارگردان و تهیه کننده مستند «ایرانگرد» برای تهیه این برنامه با یک تیم فیلمبرداری به شهر ها و .آهو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند دیدنی ایرانگرد - سری 3 قسمت 8
جواد قارایی کارگردان و تهیه کننده این مستند برای تهیه این برنامه به شهرهایی همچون چهارمحال و بختیاری، گیلان، بوشهر، خوز.رسا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند دیدنی ایرانگرد - سری 3 قسمت 10
جواد قارایی کارگردان و تهیه کننده این مستند برای تهیه این برنامه به شهرهایی همچون چهارمحال و بختیاری، گیلان، بوشهر، خو.رسا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند دیدنی ایرانگرد - سری 3 قسمت 9
جواد قارایی کارگردان و تهیه کننده این مستند برای تهیه این برنامه به شهرهایی همچون چهارمحال و بختیاری، گیلان، بوشهر، خوزست.رسا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند دیدنی ایرانگرد - سری 2 قسمت 4.
جواد قارایی کارگردان و تهیه کننده مستند «ایرانگرد» برای تهیه این برنامه با یک تیم فیلمبرداری به شهر ها و ا.آرام دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند دیدنی ایرانگرد - سری 3 قسمت 11
جواد قارایی کارگردان و تهیه کننده این مستند برای تهیه این برنامه به شهرهایی همچون چهارمحال و بختیاری، گیلان، بوشهر، خوزس.کلیپ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند دیدنی ایرانگرد - سری 2 قسمت 1
" ایرانگرد " با نگاهی متفاوت به معرفی طبیعت بکر شهرهای مختلف کشور می پردازد. این مستند مخاطب را به میان عشایر و. آوینا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در این قسمت از استودیو مستند آقای سیاوش سرمدی در رابطه با «ایده در فیلم مستند» و شاخص های یک ایده خوب صحبت کرده اند.
به نظر شما یک ایده خوب برای.جوانه کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند دیدنی ایرانگرد - سری 3 قسمت 12
جواد قارایی کارگردان و تهیه کننده این مستند برای تهیه این برنامه به شهرهایی همچون چهارمحال و بختیاری، گیلان، بوشهر، خوزس.کلیپ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند هری پاتر تاریخچه جادو
داستان مستند:
مستند هری پاتر تاریخچه جادو مستندی است درباره کتاب هری پاتر و در آن بازیگران فیلم قسمت هایی از کتاب را می خوانند.طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
مستند شکار - شکارچیان بیشه زار ها ( همراه با دوبله فارسی )، در این قسمت از مستند شکار شمارو با شکارچیان بیشه زار ها آشنا می کنیم. حیات وحش، راز بقا، مستند شک.جوانه کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
شروع مستند HUMAN کاری از google با اشعاری از مولانا ، آهنگسازی کارن همایونفر و صدای سالار عقیلی. این مستند یکی از پروژه های بزرگ شرکت گوگل محسوب می شود که در سه قسمت هفته پیش منتشر شد. این ویدیو مربوط به تیتراژ قسمت اول می باشد.لینک منبع و پست :شروع مستند HUMAN کاری از google با آهنگ سالار عقیلیhttp://www.aparat.com/v/tkMLr/%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9_%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF_HUMAN_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C_%D8%A7%D8%B2_google_%D8%A8%D8%A7_%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF_%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1_%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%84%DB%8Cخرید دارو گیاهی
مستند خواب پریشان در 8 قسمت به بررسی و نقد جریان احمد بصری می پردازد. این مستند در صدا و سیمای مرکز قم و با حضور برخی از کارشناسان مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عص.ایده دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خلاصه داستان:
پس از موفقیت چشمگیر آمازون در انتشار فصل اول مستند گرند تور که با اجرای سه مجری محبوب مستند Top Gear، سری جدید و فصل دوم این مجموعه پرطرفدار و .تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند بسیار جذاب Spy In The Wild یکی از معدود مستند هایی است که تمام تلاش خود را کرده تا تعادل زندگی حیوانات مختلف را در طی فیلمبرداری از بین نبرد و از همین .ناردون دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند به نام قانون در ایام انتخابات هر شب ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه مستند سیما.
.
مستند قانون با همکاری مرکز سوره و بسیج سازمان صداوسیما به کارگردانی مهدی نقویان به.آهو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خلاصه داستان:
پس از موفقیت چشمگیر آمازون در انتشار فصل اول مستند گرند تور که با اجرای سه مجری محبوب مستند Top Gear، سری جدید و فصل دوم این مجموعه پرطرفدار و .پرنیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند توکل در مورد پیرزنی است که به تنهایی در جنگل مازندران به کار گاوداری و زنبور عسل مشغول است. و با وجود تمام سختی هایی که دارد حاضر به ترک محل خود نیست.
این مستند را می توانید به صورت آنلاین یا آفلاین دریافت و مشاهده کنید.
روستای نسن نور
از پس برقع فیلمی مستند به کارگردانی و تهیه کنندگی مهرداد اسکویی محصول 1383 است. این مستند در جشنواره‌های داخلی و خارجی جوایزی را کسب نموده است. از جمله جشنوا.طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
برای اولین بار، گروهی بیست نفره از نخبگان آمریکایی به مهاجرت بزرگ کَل یالدار در سرنگتي تانزانیا می پیوندند. این دسته از مها.سانا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
مستند هری پاتر : جادوی حقیقت، مستندی است که هدف آن بررسی منصفانه کتاب ها و فیلم های هری پاتر است . این مستند به شیوه ای طنز در پی دست.پندار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در این مجموعه مستند به معرفی خودروهای خاص که با اهداف مختلفی در طول تاریخ تولید شده اند پرداخته می شود.
در این قسمت از این مستند، به تولد دایمکسیون 1933» و .مرداد کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
محله های دماوند2 - این قسمت از مستند دماوند در دستان تو که دنباله و ادامه ای از قسمت چهارم آن می باشد به بررسی محله های فرامه، قاضی و درویش و تاریخچه مسجد جا.تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت 44 مستند بندگان خدا و بردگان شیطان:
در این قسمت چیزهایی در مورد تاریخ و لحظه ی وقوع دو عملیات شیطانی 11 سپتامبر 2001 و 11 سپتامبر 2015 خواهی فهمید. همچن. آوا دانلود, بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
قسمت دوم : هفت گام امپراطوری . مستند رازهای پنهان پول یک برنامه ویدئویی چند قسمتی است که توسط اقتصادان آمریکایی مایکل ملونی (Michael Maloney) ساخته شده است.پوپک دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت اول : جدال پول و کارنسی . مستند رازهای پنهان پول یک برنامه ویدئویی چند قسمتی است که توسط اقتصادان آمریکایی مایکل ملونی (Michael Maloney) ساخته شده است.پوپک دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت سوم: از بحران دلار تا فرصت طلایی . مستند رازهای پنهان پول یک برنامه ویدئویی چند قسمتی است که توسط اقتصادان آمریکایی مایکل ملونی (Michael Maloney) ساخت.پوپک دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود مستند Miss Americana 2020
داستان این مستند در خصوص خواننده ای آمریکایی و پاپ معروف یعنی تیلور سوئیفت است که هواداران بسیاری هم دارد. در این مستند به خوبی به جزئیات زندگی وی و تحولات آن پرداخته شده است. ظاهرا او برای رسیدن به این محبوبیت سختی‌های بسیاری را تحمل کرده است …مـــــــــــــلی فیــــــــــــــــــلم
مستند زندگی حیوانات - نبرد مار کبری و منگو، در این قسمت از مستند زندگی حیوانات نبردی جالب و عجیب را بین مار و سنجاب و منگو می بینید که ابتدا مار مشقول حمله ب.دبلیو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت چهارم: بزرگترین ی تاریخ بشر . مستند رازهای پنهان پول یک برنامه ویدئویی چند قسمتی است که توسط اقتصادان آمریکایی مایکل ملونی (Michael Maloney.پوپک دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
پیتزا شو» مجموعه ای مستند محصول سال 2016 شبکه تلویزیونی وایس لند» کشور آمریکا است. در هر قسمت از این مجموعه، فرانک پینلو.خرچنگ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
ببینید| مستند روایت رهبری | قسمت اول
روایتی دست اول از وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت‌الله ‌ای به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران
به همراه تصاویری منتش.تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
دانلود رالی ایرانی 2, دانلود رایگان سریال رالی ایرانی 2, دانلود سریال ایرانی, دانلود سریال رالی ایرانی 2, دانلود قسمت دوم سریال رالی ایرانی 2, رالی ایرانی 2, زمان پخش سریال رالی ایرانی 2, زمان پخش و تکرار سریال رالی ایرانی 2, سریال رالی ایرانی 2, قسمت 2 سریال رالی ایرانی 2, قسمت دوم سریال رالی ایرانی 2, دانلود رایگان قسمت دوم سریال رالی ایرانی 2, دانلود کامل قسمت دوم سریال رالی ایرانی 2, دانلود قسمت دوم سریال رالی ایرانی 2 رایگان, رایگان, مستند, دانلود
در این مستند به بررسی بزرگترین دایناسور ها تا کوچک ترین آنها پرداخته میشود . از باهوش ترین آنها تا عجیب ترین آنها. همه و همه در مستند سیاره ی دایناسوروانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در این مستند به بررسی بزرگترین دایناسور ها تا کوچک ترین آنها پرداخته میشود . از باهوش ترین آنها تا عجیب ترین آنها. همه و همه در مستند سیاره ی دایناسورزهیر دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مجموعه مستند «خانه ملت» با حضور یک خبرنگار جستجوگر روایتی از مسیر انتخابات را با مرور ادوار گذشته مجلس و حضور کارشناسان در هر قسمت بیان می کند.نماوا کلیپ 5 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مجموعه مستند «خانه ملت» با حضور یک خبرنگار جستجوگر روایتی از مسیر انتخابات را با مرور ادوار گذشته مجلس و حضور کارشناسان در هر قسمت بیان می کند.رزا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت سوم از مستند بیم و امید روایتی از تحرکات ضد انقلاب در تبریز و کردستان در اوایل سال های انقلاب و برخورد قاطع و محکم
امام خمینی ره با این تحرکات می باشدساعته دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فونت لوگوتایپ شبکه مستند با فرمت TTF : لوگو تایپ مستند را می توان یکی از بهترین لوگو تایپ های ایرانی و فارسی دانست طراحی زیبای این لوگو تایپ تماشا کننده را جذب خود می کند فونت لوگو تایپ شبکه مستند را برای شما آماده کرده ایم که قابل تایپ مستقیم در تمامی نرم افزار های گرافیکی و… را دارد و می توانید توسط آن لوگو تایپ های حرفه ای طراحی کنید…
وبوکا
درباره مستند: قسمت اول: فویل آلمینیومی، تخته اسکیت، لنز چشم و نان
آیا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می کنید چگونه ساخته ش.پایا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
به مناسبت چهلمین روز در گذشت عالم مجاهد مرحوم حاج آقا مجتبی اولین قسمت مجموعه ی مستند حاج آقا مجتبی تهیه وتدوین شد ان شاالله به مرور تا اولین سالگرد ای.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند سینمایی پانداها (Pandas) فیلمی مستند، محصول سال ۲۰۱۸ کشور آمریکا به کارگردانی دیوید داگلاس و درو فلمن است. در این فیلم مستند جذاب و تماشایی، کریستن بل .سورا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند روایت سیل - قسمت اول: سپیده دم تركمن صحرا.نگاهی به سیلاب سراسری 98 به روایت مردم،مسئولان محلی و ملی، ناظران و كنشگران اجتماعی،رومه نگاران و.«.تندیس دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند تاریخ استان کرمان در 3 قسمت توسط آریومدیا تهیه گردیده و توسط علیرضا امیری تصویربرداری و تدوین گردیده است . همچنین کارصداگذاری و انتخاب موسیقی نیز به ع.آلما کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
معرفی #مستند_تمدن از یک سو با رویکرد دشمن شناسی، در جهت آشنایی با نظرات این استراتژیست غربی و از سوی دیگر کمک می کند تا مخاطبان با دست یابی به برآورد استراتژی غرب متوجه شوند که دشمنان تمدن اسلامی چطور فکر می کنند؛ ضمن اینکه جنبه های آموزشی این مستند از نگاه تاریخی و تمدنی یکی از عوامل معرفی این مستند می باشد.
روی خط تاریخ
       مستند منظومه حُسن زندگی نامه علامه حسن زاده آملیحجم: 115 مگابایتتوضیحات: مستند منظومه حسن قسمت اول
مستند منظومه حُسن قسمت دومتوضیحات: زندگینامه علامه حسن زاده آملی
 
 
مستند منظومه حُسن قسمت سومتوضیحات: زندگینامه علامه حسن زاده آملی
 
مستند منظومه حُسن قسمت چهارمتوضیحات: زندگینامه علامه حسن زاده آملی
 
مستند منظومه حُسن قسمت پنجمتوضیحات: زندگینامه علامه حسن زاده آملی
 
آکادمی فکرینو
دانلود فیلم مستند زندگی دایناسورها - Dinosaurs Alive
 
 
 
در این مستند زیبا و شگفت انگیز، زندگی دایناسور ها توسط انیمیشن بازسازی شده است. در این فیلم مستند، خصوصیات فیزیکی، شکل و اندازه دایناسورها، و رفتارهای هر نژاد از دایناسورها بر اساس مطالعات و فسیل های به دست آمده شبیه سازی شده است. فیلم مستند زندگی دایناسور ها یا Dinosaurs Alive را می توانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت نمایید.
 
- تعداد : 1 فایل ویدیویی - مدت : 40 دقیقه - زبان : انگ
مستند #روایت_سیل - قسمت چهارم: بیم و امید
نگاهی به سیلاب سراسری 98 به روایت مردم،مسئولان محلی و ملی، ناظران و كنشگران اجتماعی،رومه نگاران و.
«هم.مهشید دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود صددرصد رایگان مستند ایرانی جدید از ایران یک جدایی دانلود کاملا رایگان مستند از ایران یک جدایی کارگردان: آزاده و کوروش عطایی ژانر: مستند بازیگران: اصغر فرهادی، پیمان معادی، لیلا حاتمی، شهاب حسینی، بابک کریمی، بهمن.
نوشته دانلود رایگان مستند از ایران یک جدایی اولین بار در دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی جدید. پدیدار شد.شراره
دانلود مستند سرعت 20119 The Grand Tour فصل سوم قسمت 8 زیرنویس 
مجموعه‌ی گرند تور جرمی ‌کلارکسون جیمز‌ می و ریچارد هموند را دنبال میکند که سفری ماجراجویانه ر.طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
دانلود قسمت اول گاراژ 888, دانلود مستند گاراژ 888 قسمت یک, دانلود رایگان، کارگردانی سام کلانتری قسمت 1, دانلود قسمت اول سریال ایرانی, دانلود با کیفیت 1080pنوا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فصل سی ام مستند علمی چگونه ساخته می شود How it’s Made

فصل سی ام مستند چگونه ساخته می شود با کیفیت HDTV

آشنایی با خط تولید اشیاء مختلف



نام مستند: چگونه ساخته می شود – How it’s Made | سال تولید: از 1999 تا 2019

تعداد فصول: 31 فصل در حال حاضر | تعداد قسمت های هر فصل: 13 اپیزود

 کیفیت تصویر: 1080p + 720p | زبان: انگلیسی | امتیاز 7.8 از 10

درباره مستند:
آیا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می
کنید چگونه ساخته شده اند؟ مستند How
فیلم اعترافات دختر اینستاگرامی در مستند بیراهه در مستند بیراهه که از شبکه یک سیما پخش شد پخش این مستند از دختر اینستاگرامی مائده هژبری با واکنش های تند مردم .تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فصل سی و دوم مستند علمی چگونه ساخته می شود How it’s Made

فصل سی و دوم مستند چگونه ساخته می شود با کیفیت HDTV

آشنایی با خط تولید اشیاء مختلف



نام مستند: چگونه ساخته می شود – How it’s Made | سال تولید: از 1999 تا 2019

تعداد فصول: 32 فصل در حال حاضر | تعداد قسمت های هر فصل: 13 اپیزود

 کیفیت تصویر: 1080p + 720p | زبان: انگلیسی | امتیاز 7.8 از 10

درباره مستند:
آیا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می کنید چگونه ساخته شده اند؟ مست
دانلود فصل سی و یکم مستند علمی چگونه ساخته می شود How it’s Made

فصل سی و یکم مستند چگونه ساخته می شود با کیفیت HDTV

آشنایی با خط تولید اشیاء مختلف



نام مستند: چگونه ساخته می شود – How it’s Made | سال تولید: از 1999 تا 2019

تعداد فصول: 32 فصل در حال حاضر | تعداد قسمت های هر فصل: 13 اپیزود

 کیفیت تصویر: 1080p + 720p | زبان: انگلیسی | امتیاز 7.8 از 10

درباره مستند:
آیا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می
کنید چگونه ساخته شده اند؟ مس
مستند هفت جهان یک سیاره 2019
دانلود مستند سریالی Seven Worlds One Planet 2019 با لینک مستقیم
دانلود رایگان مستند هفت دنیا یک سیاره 2019 با کیفیت عالی
قسمت اول قرار گرفت
دانلود مستند هفت دنیا یک سیاره 2019
ژانر : مستند
محصول : 2019 آمریکا
امتیاز: 10/9.7
پخش: دوشنبه ها
خلاصه داستان : هفت دنیا یک سیاره، مستندی هفت قسمتی محصول شبکه BBC و با حضور دیوید اتنبرو و موسیقی هانس زیمر است. این مستند نقش هر کدام از قاره‌ ها را در زندگی حیوانات به تصویر خواهد کشید. «دی
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
این سری مستند شش قسمتی شما را به قلب دریایی عمیق و آبی می برد جایی که پر از بچه ه است و در شن های ساحل آن لاک پشت های سب.نسیم آر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
Samsara 2011 یک فیلم مستند موزیکال می باشد که در سال 2011 توسط کمپانی Bali Film Center ساخته شد . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Ron Fricke بوده است که سابقه ساخت فیلم های مستندی چون Baraka , Chronos و مستند تحسین شده Koyaanisqatsi را دارد و او برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری شد . کلمه Samsara به معنی تولد ، مرگ و دوباره متولد شدن را دارد . فیلم برداری این فیلم مستند بیش از چهار سال به طول انجامید و تیم تولید در بیش از بیست و پنج کشور مختلف مشغول فیلم
فیلم مستند خاندان ها Dynasties TV Series 20 WEB-DL
مستند سریالی Dynasties با لینک مستقیم و کیفیت 1080p & 720p
قسمت 2 اضافه شد
نام فیلم: خاندان ها – Dynasties | ژانر: مستند | سازنده: شبکه BBC | تاریخ انتشار: 20
تعداد قسمت ها: 5 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 1 ساعت | کیفیت: WEB-DL
حجم: متفاوت با هر کیفیت | محصول انگلیس و آمریکا | امتیاز: 9.6 از 10
خلاصه داستان: مستند خاندان ها پنج نوع از مهمترین و مشهورترین گونه های حیوانی حیات وحش را نشان میدهد که در عین حال در معرض خطر نابودی کامل قر
مستند «رویای درخت وارونه» در روز ۵ دی ماه، از شبکه مستند پخش شد. این مستند به بخش‌هایی از درون مدرسه اینورس، تفکرات و دغدغه‌های پیرامون.وانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مسی جدید از ایران، آرات حسینی - مستند inside footballارسال شده از سایت دیدچه نتایجی از دیگر سایت ها:مسی جدید از ایران، آرات حسینی - مستند inside footballمسی جدید از ایران، آرات حسینی - مستند inside football. مسی جدید از ایران، آرات حسینی - مستند inside football. مسی جدید از ایران، آرات حسینی - مستند inside football. 56 . . مسی جدید از ایران آرات حسینی - مستند inside footballمسی جدید از ایران آرات حسینی - مستند inside football - پخش و دانلود کلیپ ویدئویی ورزشی تی وی وان - منتخب کلیپ های وب ️ 31 . آهنگ
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در MNDL.ir این مجموعه، بهترین مستند ساخته شده درباره جنگ جهانی دوم می باشد.(با کسب امتیاز 9.4 از سایت IMDb).کار ساخت این مست.نیاز کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مجموعه مستندهای سیاره آبی (The Blue Planet) با زندگی در زیر آب‌های اقیانوس و موجودات متنوع و رنگارنگ که تاکنون از آنها فیلمبرداری نشده ما را آشنا می کند
قسم.ایده کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود رالی ایرانی 2, دانلود رایگان سریال رالی ایرانی 2, دانلود سریال ایرانی, دانلود سریال رالی ایرانی 2, دانلود قسمت اول سریال رالی ایرانی 2, رالی ایرانی 2, زمان پخش سریال رالی ایرانی 2, زمان پخش و تکرار سریال رالی ایرانی 2, سریال رالی ایرانی 2, قسمت 1 سریال رالی ایرانی 2, قسمت اول سریال رالی ایرانی 2, دانلود رایگان قسمت اول سریال رالی ایرانی 2, دانلود کامل قسمت اول سریال رالی ایرانی 2, دانلود قسمت اول سریال رالی ایرانی 2 رایگان, رایگان, مستند, دانلود
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در MNDL.ir این مستند شامل صحنه هایی از جنگ جهانی دوم است که تا بحال توسط هیچ مؤسسه یا اورگانی توزیع و پخش نشده است و پس از .ناردون کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در MNDL.ir این مستند شامل صحنه هایی از جنگ جهانی دوم است که تا بحال توسط هیچ مؤسسه یا اورگانی توزیع و پخش نشده است و پس از .دریا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در MNDL.ir این مستند شامل صحنه هایی از جنگ جهانی دوم است که تا بحال توسط هیچ مؤسسه یا اورگانی توزیع و پخش نشده است و پس از س.دیانا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مجموعه مستندهای سیاره آبی (The Blue Planet) با زندگی در زیر آب‌های اقیانوس و موجودات متنوع و رنگارنگ که تاکنون از آنها فیلمبرداری نشده ما را آشنا می کند
قسم.سورا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
این مستند صحنه های بسیار زیبا و بکری از شکار، کمین حیوانات، رازهای طبیعت و مکان هایی در دل کوه ها و جنگل ها که به نظر می رس.نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
در این مستند دکتر آدام رادرفورد ارتباط تنگاتنگ بین آناتومی بدن انسان با آثار هنری را بررسی می کند. بسیاری از.آبان کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
این مستند شما را به سفری به قطب جنوب می برد تا خشن ترین سرزمین وحشی جهان را تجربه کنید، تا ببینید بقای انسان در آن شرایط نی.دیتا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir این مستند شما را به سفری به قطب جنوب می برد تا خشن ترین سرزمین وحشی جهان را تجربه کنید، تا ببینید بقای انسان در آن شرایط نی.نیکا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
مستند نقطه عطف همان مستند ارزشمند دفاع مقدس (کاری از واحد مرکزی خبر صدا و سیما) است که به منظور بهره مندی بهتر سازمان ها - مراکز فرهنگی - مساجد و مدارس و همچ.شیده دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
جهان آخرت چگونه است؟ این مستند بر اساس آیات قرآن و آخرین دستاوردهای علمی دریچه ای نو در مقابل دیدگان شما می گشاید و تصور شما را از آن بکلی دگرگون می سازد.
.تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir در این مستند با تاریخ امپراتوری بریتانیا به شکلی جدید آشنا می شویم. در این برنامه علاوه بر آشنایی با داستان ظهور و سقوط امپ.ماه کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کارگردان: آنتونی هوارث و دیوید کاف / سال تولید: ۱۹۷۶ م / نامزد: بخش بهترین فیلم مستند آکادمی اسکار و همچنین گلدن گلوب / کوچ عشایر بختیاری یکی از سخت‌تر.نگارین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
این مستند نیز داستان واقعی و تا کنون روایت نشده گروه کوچکی از مهندستان ارتش آمریکا را روایت میکند که در مقاب.پندار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
در مستند اسرار پنهان پول درمیابیم که چگونه 95 درصد مردم هرگز در مورد پول درک درستی ندارند.شگفت زده خواهید اگ.زهیر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir در این مستند با تاریخ امپراتوری بریتانیا به شکلی جدید آشنا می شویم. در این برنامه علاوه بر آشنایی با داستان ظهور و سقوط امپ.دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کارگردان: آنتونی هوارث و دیوید کاف
سال تولید: ۱۹۷۶ م
نامزد: بخش بهترین فیلم مستند آکادمی اسکار و همچنین گلدن گلوب
کوچ عشایر بختیاری یکی از سخت‌ترین .دلبر دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
فیلم مستند که شاخه‌ای بزرگ از صنعت تصاویر متحرک را شامل می‌شود، به منظور مستندسازی جنبه‌هایی از واقعیت ساخته می‌شود. در ابتدا فیلم مستند، یک فیلم سینمایی بود.ایده کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود مستند رژه پنگوئن ها با دوبله فارسی
نسخه مجاز و قانونی
اختصاصی سایت
برنده اسکار بهترین مستند
 
خلاصه داستان : در این مستند شما به صورت لحظه به لحظه با زندگی سخت پنگوئن های امپراطور آشنا می شوید. تفاوت ویژه این مستند با بقیه، نقل داستانی آن است که جذابیت ویژه ای به فیلم داده است.
دانلود روزانه | دانلود فیلم و سریال مجاز
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
این مستند به بررسی کامل تکامل داران در طبیعت می پردازد .از ریزترین داران مانند میمون پیگمی تا وال .بنفشه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت اول مستند صحرای باستانی پوشنج واقع در داراب . این ،نطقه دارای چندین بنای زیبا تاریخیه که در حال از بین رفتن هست متاسفانه و امیدوارم در حفظ ان مردم کوشش . آوینا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.

آخرین جستجو ها

دانلود فایل های کمیاب آپشن خودرو | گندم کار اپیلاسیون با کرم موبر دائمی سایت شخصی سپهر حسین زاده ارزان کده azarca1001.rozblog.com انواع دستگاه آسیاب توس شکن خراسان CryptoTab طراحی کاتالوگ vape online sale